Tidningsurklipp

När vi kommit hem har jag tänkt ta några av alla tusentals bilder och några andra små minnessaker och sätta ihop det till ett album. För några veckor sedan när jag var på tågstationen i Shanghai köpte jag två tidningar. Mannen som sålde dem flinade stort. Innan jag gör något med dem vill jag ha dem översatt, även om jag inte förstår, så vill jag känna att det är ok information i dem. Förrförra veckan på Torsdagsklubben frågade jag Jes, som läste, rodnade och sa att det var någon form av erotisk berättelse. Då förstod jag varför mannen som sålde dem flinade mer än vad som brukar flinas.




Jag har sedan dess samlat på mig en annan tidning, som jag vet är en nyhetstidning.


Kommentarer
Postat av: Pappan & Mamman

Jo men det blir ju en rolig historia, hade du vetat så hade det ju inte hänt....

'-)

2011-03-12 @ 23:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0