Det går undan

Veckan har gått liite för fort och jag har inte riktigt hunnit med allt som stått på listan.

Vi har nu städat ur lägenheten och sovit vår sista natt, men ska tillbaka igen efter semestern och hämta de packade resväskorna och lämna nyckeln.

Jag har några saker som jag vill dela med mig av, men de får helt enkelt rapporteras i efterhand.

Det råder en viss rädsla för strålning här just nu i och med olyckan i Japan. Vilket har medfört att salt, soya och vinäger sålt slut på mataffärerna. Man vill åt Jod. Vatten bunkras upp och matförrådet fylls på. Enligt svenska UD och svenska ambassaden är det än så länge ingen fara här där vi är.

Imorgon flyger vi till Guilin och sen vidare till Yangshou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0