En promenad

som varade i flera timmar.



är ute på nya gator där jag inte vandrat förut



Röda underkläder ska man bära om man är född i det nuvarande zodiakdjuret, som är kanin. Är man född 1952, 1963,1975, 1987, 1999, 2011 ska man för att förhindra otur alltså bära röda underkläder. Det kan förklara varför röda underkläder är något man allt som oftast kan se hänga ute på tork.



är inte vilsen, men vet inte riktigt 100 vart jag är.  Funderar på att ta bussen hem



men så ser jag mitt gatunamn skymta mellan grenarna



går till tempelområdet för att sondera utbudet av fågelburar



efter några varv på fågelmarknaden började jag känna mig hungrig, men bestämmer mig för att svänga ihop något när jag kom hem istället för att äta ute.


Kommentarer
Postat av: Pappan

Man får skaffa röda kalsingar alltså, helt enkelt!

2011-02-17 @ 22:09:39
Postat av: Annso

Schysst bild på stolen!

2011-02-18 @ 08:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0