Sex månader

Idag är det den första september och sex månader sen vi satte oss på flyget ner till Kinaland. Det har hänt en del på dessa månader och vi har sett och upplevt saker som vi aldrig skulle ha varit med om om vi stannat i Sverige. Jag ångrar inte att vi åkte och trots några dippar, som är helt naturligt, har jag upplevt tiden hittills som väldigt bra.

Under dessa månader har jag:
- Bott på hotell som aldrig förr
- Suttit i väntsalen på ett antal flygplatser
- Åkte tåg
- Åkt taxi
- Träffat nya människor

Faktiskt är det svårt att beskriva med ord vad dessa sex månader innehållit. Det är känslor, det är syner, det är det är så mycket. Kina är ett fascinerande land.

Vi har x antal månader framför oss och ser med spänning fram emot vad som komma skall. Jag hoppas dock att vi snart går mot svalare tider, än så länge är det fortfarande 32-33 grader ute.    

Kommentarer
Postat av: Pappan & Mamman

Det är minnen för livet, för alla sinnen. Svårt att toppa för oss som sitter i ankdammen och häckar.



Alla får inte chansen till upplevelsen, ej heller alla som vågar ta den!



Ni tog den, chansen och upplevelsen, njut!

Det är ni värda.

2010-09-01 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0