Semester

Veckan har sprungit iväg och helt plötsligt är det torsdag. Vi är närmre friska än vad vi är sjuka vilket är väldigt skönt. Igår var en dag då jag kände att jag inte var helt med, huvudet var lite bomull. När jag hade lektion började jag helt plötsligt prata svenska och efter några meningar tittade jag upp och mötte min lärares frågande blick, skrattade lite och gick sen över till engelskan igen.

Idag har jag i ett inte särskilt högt tempo ägnat mig åt att ställa i ordning hemmet. Lite som att stänga ner sommastugan inför vintern. Vi ska bara vara borta i 3.5 vecka, men 3.5 vecka är ändå 3.5 vecka. Trots att det är nya saker som händer här och saker att se ska det faktiskt bli skönt att se något annat för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0