Svaret är funnet

I dag på min promenad kände jag mig mer uttittad än någon annan av de 13 dagar vi varit här. Jag hade två (2) möjligen tre (3) alternativ till hur detta kunde komma sig.

1) Huden på min kropp är så vit att den nästan är genomskinlig


2) Jag är tjej och ett (1) huvud längre än 80% av dem jag möter.

3) Kombination av ovanstående.

När promenaden närmar sig sitt slut vänder sig en kille om och säger " HI, hello!, You´re beautiful"
Haha ja det måste ju vara svaret på varför alla tittat så idag.

//LL

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du e så vacker :) Sant sant ! ;) Det beror på det är jag säker på :D Har en ledig dag idag så jag skulle kunna skypa typ nu, för visst är det kväll hos er nu?

2010-03-15 @ 11:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0