Promenaden

blev inte så lång som jag tänkt mig. Insåg när jag börjat gå att jag inte skulle hinna tillbaka till min bokade telefontid och att skorna inte var de bästa promenadskorna. Så fort vi får flygfrakten, där mina gå-på-långa-promenader-skor ligger ska det promeneras lite mer.


Bilder:1)Observera att det inte är ok att använda signalhornet 2&3)vid Chong`an tempel 5)där den röda ringen är sitter en man och får sina öron rensade. Blev erbjuden det igår på min promenad, tackade vänligt men bestämt nej. 7) Det hänger kläder och torkar lite varstanns, här i ett litet träd. 10) Postkontoret


Jag avslutade promenaden med att fika på innergården




Då kom hundarna




//LL

Kommentarer
Postat av: Carin T

(Nihaw!) Åååh vilka härliga vårbilder!!! Spännande att kika in å läsa lite då å då, tycker det är aptufft att åka iväg så där. :) Lycka till!

2010-03-17 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0