En vän

Jag kanske får vän snart! Shirley var upp och hämtade papprena och jag frågade om lite grejer. Jag gick ner till vaktkuren och köpte vatten. Fem minuter efter att jag och Shirely skilts åt ringer min mobil:

Ett utdrag:

S:Hi Linda!
L: Hi
S: You know my client I talked about, she is also lonely some times. I gave her your mobilenumber. Perhaps you two can be friends.
L: Okey. Its ok.
S: Ok, bye.
L: Bye

Någonstanns i det där samtalet tror jag hon sa att den andra klienten var från Tyskland, att hon skulle ringa mig och att hon kunde ge mig tips. Men jag vet inte så noga. Det enda jag vet är att mitt nummer är utgett till någon okänd i huset bredvid. Men jag är ganska nöjd, får se om jag får något samtal. I det här läget när man sitter i ett okänt land, inte kan språket och inte har några vänner får man inte vara så kinkig. 

//LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0