Dagens middag


Stektris,ägg, tomat, ärtor,lök,vitlök

Kommentarer
Postat av: Håkan.L

Hej båda två! Vilka fina blomsterbilder! Kan man bli mätt på den där middagen? F.ö. så har jag ej förstått hur man skall förhålla sig till en blogg. Idag ringde jag därför pappa Göran och fick då veta om texten under bilderna. Jag kan förstå att ni har det bra i den nya miljön men samtidigt är det väl en stor omställning. Här hemma har vi som ni vet vårdagjämning i dag och både sol och värme har visat sig från sina bästa sidor. Själv sitter eller ligger jag med benet i högläge efter en"drummelskada" på höger underben, men det går över.



Hälsningar / Håkan

2010-03-20 @ 17:56:21
Postat av: Pappan

Det funkade ju bra Håkan!

;-)

2010-03-21 @ 10:10:13
Postat av: Håkan.L

Hej igen! Om det var vårväder igår så är det raka motsatsen idag. Eftersom jag inte kan gå ut ännu så får jag uppskatta snömängden via fönstret, det verkar ha kommit ungf. 5-10 cm. Det var ju roligt att mitt meddelande gick fram igår. Vi hörs.



MVH / Håkan

2010-03-21 @ 14:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0