Varmvatten

Just nu har jag fem män inklusive hyresvärden i min hall/matplats/vardagsrum som allihop försöker få bort luckor, mäta och komma fram till bra grejer. Anledningen är att det till varje lägenhet skall installeras varmvattenberedare, istället för att det ska gå centralt genom hela huset. Inte nog med att det stormar in en drös människor, de röker också!

Det här känns ganska typiskt Kina, det är många människor, men det är ofta en eller två som jobbar och resten tittar på, så även i detta fall.


Smygfoto på två av dem

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch vad äckligt att dom rökte inne! Noll hänsyn lixom. Jag hade blivit jättearg tror jag om jag va du! Vad fick du lära dig på lektionen då? Kram

2010-06-24 @ 07:05:28
Postat av: Anonym

Ingen idé att bli arg, det är så det funkar här. Det hjälper inte att bli arg så varför slösa energi på det. Men jag var inte helt nöjd med det hela..

2010-06-24 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0