Madrass

Idag kom vår madrass från IKEA! När vi beställde hemleveransen lämnade vi Hannes mobilnummer. Toppen tänkte vi. Idag ringde de till honom och pratade inte ett ord engelska. Tur att Hannes jobbar där det finns kineser som kan kommunicera åt båda hållen. Jag hann inte mer än hem innan det plingade på dörren och en glad man kom upp med madrassen. När jag tänkte ta den och bära in den i sovrummet skrattade han,viftade med handen och bar in den själv. Hemkörning från IKEA i Shanghai till sovrummet i Wuxi för 105 RMB, det är helt ok.


Kommentarer
Postat av: AnnSo

Jag hoppas att han bäddade också, annars tycker jag att det är dålig service!! =)

2010-06-10 @ 20:58:42
Postat av: Anonym

Jag trodde nästan han va påväg att öppna paketet o lägga ut den på sängen, men då var det min tur att vifta med handen och säga xiexie (tack):)

2010-06-11 @ 01:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0