Att gå på gym

I måndags köpte jag 10 gångers kort på det närliggande hotellets gym. Det är pyttelitet,

men är okej fräscht och har det jag är ute efter. De har även en pool. Egentligen får

man inget kort heller utan mitt namn är uppskrivet i ett litet anteckningshäfte som ligger

bakom disken och där skriver jag datum och signerar. Här behöver man inte riskera att

inte bli igenkänd. När jag kom ner dit drog en av de tre ur personalen som stod där genast

fram häftet och bläddrade fram mitt namn.

Det roliga är det som kommer sen. Man får en ”nyckel” som man ska använda till

skåpet i omklädningsrummet, men för att det skall funka måste en ur personalen

först låsa upp med sin ”nyckel”. Varje gång man ska in i skåpet behövs alltså en ur

personalen också. Finns ingen kvinnlig personal, ja då följer snubben som jobbar där

med istället.


Kommentarer
Postat av: Annso

Bra gjort att komma ihåg vem man är!

Lite krångligt sätt med nyckeln där.. måste finnas enklare lösning =)

2010-06-05 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0