Upp upp upp

Temperaturen visar idag på 36 grader i skuggan och jag har inte satt min fot utanför dörren, trots att klockan slagit lunch. Jag kan dock skylla på att jag haft lektion. Leo är på affärsresa så June den andra läraren kom istället, hon är också mycket rar. Idag var det mest repetitioner från förra gången (siffror, dagar m.m.)

På tal om upp så har det gått ett tag sedan vi köpte vår bäddmadrass till sängen. Hannes sover bra igen medan jag har fått någon mystisk värk i skulderpartiet. Att skratta och hosta är inte att tänka på. För att reda ut om det kunde bero på madrassen experimenterade vi lite i förrgår och böjde madrassen så att Hannes fick två lager och jag inget. Två nätter utan madrass resulterade i att kroppen känns som ny. Hannes sida av sängen påminner nu om Prinsen på ärten i jämförelse med min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0