Sista veckan i Sverige

Då går vi in på sista veckan i Sverige för ett tag framöver! Fast jag försöker att förstå så gör jag inte riktigt det i alla fall. Var och lämnade fåglarna igår och nog saknar jag dem lite, känns tomt.

Min vecka ser ut som följande (finns möjlighet för viss variation i programmet):

Måndag:
Morgon: packande
Förmiddag: Släng, skänk
Eftermiddag:packa
Kväll: packa

Tisdag:
Morgon: packa
Förmiddag: Tvätta
Eftermiddag:tvätta/ Flytta till vårt temporära boende
Kväll: Middag i Uppsala

Onsdag:
Morgon: Tandläkaren
Förmiddag: Tömma lägenheten
Eftermiddag:Tömma lägenheten/åka systern
Kväll: Åka systern

Torsdag:
Morgon: Lägenheten städas
Förmiddag: Lägenheten städas
Eftermiddag:Pyssla kort
Kväll: Ledig

Fredag:
Morgon: Lever livet på hotellet Frukost på stan
Förmidag: Städbesiktning, Lite ledig tid Lunch på stan
Eftermiddag: Besöka den andra systern?
Kväll: Middag i Enköping

Lördag:
Morgon: Sovmorgon
Förmiddag: Ledig
Eftermiddag: Ledig fram till 15.00 Självinbjudna på lunch
Kväll: Middag hos Pappa

Söndag:
Morgon: Sovmorgon
Förmiddag: Förbereda packning och tvätt
Eftermiddag:Lunch med TC.
Kväll: Tvättid + Middag hos grannen

/LL

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för en mysig dag med dig! Massa lycka till kramar till er! Kommer sakna dig! Puss och krma

2010-03-01 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0