Om att fortsätta packa

Nu när väskorna är nerpackade så har turen kommit till mitt andra insnöade område: scarfar. Eftersom Hannes ännu inte påtalat någon begränsning gällande dessa får de följa med mig allihopa!

För att vara varm behöver man:

Nu syns inte det på bilden men på den multifärgade står det LINDA
(har en matchande mössa också)

För att vara varm och najs behöver man:

Mina lovely scarfar var och en med en egen historia.

Tror inte att jag har hört någon begränsning gällande örhängen och har jag det så kommer jag att trotsa det och även här ta med mig allihopa!



Kommentarer
Postat av: Linn

Stackarn! Ska han behöva göra en lista med begränsade prylar =)



Klart man behöver massor av scarves för att vara varm och gosig!!!

2010-02-13 @ 10:15:15
URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Angelica gillar detta! =)

2010-02-16 @ 15:25:49
Postat av: A-S

Ser så härligt färgglatt ut =)

2010-02-18 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0