Örhängen

Jag har två kategorier av materiella ting som ligger mig varmt om hjärtat; väskor och örhängen. Mina örhängen har hittills (efter att de äntligen fått komma ur de små plastpåsarna) varit provisoriskt upphängde på en liten låda samt utspridda på ett skåp.

Jag såg för några veckor sedan en korgliknande grej. Och såg dess potential.

Har sedan dess tittat runt efter liknande men inte hittat. Förrän idag.

De var smutsiga, men efter 20 minuters gnuggande var de renare.

Den stora är 57 cm diametern och den lilla är 45 cm diametern

Baksida




Kommentarer
Postat av: Annso

Härligt! Ska du lägga i dom bara eller hänga fast dom på nåt sätt?

2010-04-21 @ 08:21:41
Postat av: Anonym

Jag har hängt dem i "nätet"

2010-04-21 @ 09:59:29
Postat av: Annso

Låter hur bra som helst, lägg upp bild sen när det är gjort =)!

2010-04-21 @ 15:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0