Fabric market






Kommentarer
Postat av: Pappan & Mamman

Och det är en skräddarmarknad i Wuxi?? eller vad...

2010-04-10 @ 20:48:45
Postat av: karin

en hel marknad bara med tyg?! är det sant?! är det både fint och billigt? :P

nästa vecka ska jag till biblioteket och låna nån reseguide, så jag vet hur jag ska lägga upp resan min! men ett besök på fabric market känns givet :)

kraam

2010-04-10 @ 22:41:25
Postat av: Linda

Japp finns skräddare där och man kan nog säkert köpa bara tyget oxå om man vill. När ni kommer hit ska vi om intresse finns ta oss till Hongqixiang Shopping market i Shanghai, det är nog 5x fabricmarket i Wuxi. Men risken är att man blir förvirrad av storleken och allt tyg som finns där. MEn Fabric market kan vara värt ett besök, finns några "shoppar" att gå till. Priset har jag inte en aning om.

2010-04-11 @ 05:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0