Dagens utflykt - Nanchan tempel

Runt omkring
Omgivningen runt templet Det pågår reparationer där nu (som i resten av stan) vilket gör att det inte ser så fint ut där. 


Templet

När vi var där var det någon form av cermoni med munkar som gick och mässade samt stänkte vatten på en bil.

Del av marknaden

Jag önskar verkligen att jag kunde förmedla lukterna men framförallt ljuden från marknaden. Det är så mycket olika sorters ljud och lukterna avtar varandra. 

Djuren

Jag kanske inte är känd som den som älskar djur, men att se djuren på marknaden fick mig att må dåligt. Jag önskade att jag kunde köpa dem alla, men vet också att det inte skulle hjälpa. Nästa dag skulle det vara fullt med djur igen. Förutom hundar, sköldpaddor, kaniner och fåglar fanns det katter, fiskar, marsvin, möss.


Mu.Bread nere i stan

Del av de delikatesser som fanns att köpa. Jasmine milk tea. Mörkt bröd (jippie) fylld med valnötter :)


//LL

Kommentarer
Postat av: Pappan och Mamman

Trevligt med mycket bilder. We like!

2010-03-13 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0