Skor

Igår när vi åt frukost på hotellet (bodde kvar i Shanghai) kändes det något konstigt när jag lyfte på vänsterfoten, flip-flopen hängde liksom inte med. Den hade gått av! Dagarna innan gick mina guldskor sönder. Vad göra? Ja flip-flopen gick ju inte att gå med i alla fall och tåget hem gick inte förrän på eftermiddagen/tidig kväll. Försökte komma på vart jag kunde köpa något att ha på fötterna (vilken inte är så lätt) Kom på att jag sett skor i modellen större på Marks & Spencer. Medan Hannes var iväg på sin nya helggrej åkte jag till M&S. Eftersom jag inte kunde gå med mina skor fick hotell-toffeln rycka ut.



Vi tog oss dit vi skulle (jag och toffeln) och där hittade jag ETT par att sätta på fötterna som inte hade 12 cm klack eller var i storlek 35.5. De var grå och hade glittriga stenar på sig, kanske inte min stil, men det är å andra sidan inte hotelltofflor heller...

Nu hoppas jag att inga fler av mina skor får för sig att gå av eller på annat sätt göra sig oanvändbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0